Support

Servicefönster Scancloud 2018-06-16 – 2018-06-17
Scancloud har ett planerat servicefönster under perioden 2018-06-16 (lördag) till 2018-06-17 (söndag) med start klockan 10:00 på lördag till 19:00 på söndag då kommunikationen med våra Webbtjänster periodvis kan vara otillgängliga. Påverkade tjänster kommer under detta servicefönster att vara customer.scancloud.se, virtuell skrivare och eGate, även FTP och SFTP kan tillfälligtvis vara otillgängliga under detta servicefönster. OBS! inkommande E-posttjänster berörs inte Detta innebär att ni måste vara uppmärksam på att det ni försöker skicka till oss faktiskt kommer fram till oss utan felmeddelanden hos er, om ni får felmeddelanden så måste ni själva göra omsändningsförsök av det ni försökt skicka till oss. Alternativt så skickar ni era filer 2018-06-18 (måndag).

Supporten är tillgänglig, vardagar 08:30–16:30, med lunchstängt mellan 12:00–13:00.

E-post:
Telefon: 08-23 23 18

I övriga akuta ärenden utanför ordinarie arbetstider, vänligen maila oss eller ring växel 08-23 23 17.

Vid incidenter som på något sätt påverkar produktion eller leverans kommer vi att skyndsamt informera om det på denna sida samt kontakta eventuellt berörda parter. I övrigt läs mer om Scanclouds Säkerhet- och Incidenthanteringspolicy här.

Nedan finner du verktyg för våra onlinemöten eller supportärenden.

 

Scancloud Fjärrsupport

Vår support ansluter till din dator via TeamViewer för att snabbt hjälpa och visa

Scancloud Onlinemöte

Här visar vi dig våra demo eller delar bara skrivbord för att diskutera något dokument via TeamViewer

Kontakta oss idag. Du kan vara igång redan i morgon!

e-post 08-23 23 17