Vi söker 2 stycken Customer Success Specialists.

Scancloud arbetar inom området Elektronisk fakturahantering. Vi är ett ungt företag med kontor i Östersund och Stockholm, som för åttonde året nu är på väg att kraftigt öka vår verksamhet. Produkterna och tjänsterna levererar vi i vår egenutvecklade programvara. Över fem tusen företagskunder i Sverige, Norden och övriga Europa är idag anslutna till plattformen som ligger i absolut teknisk framkant på marknaden. Att vi är i absolut framkant visar den otroliga kundtillströmning vi har och att vi 2 år i rad blivit rankade som 1 av de 50 bolag i Sverige med den snabbaste tillväxten inom teknologisektorn. För att vi ska kunna upprätthålla tjänsteleveranser i världsklass behöver vi nu förstärkning och söker DIG.

news_001Customer Success Specialists

Som Customer Success Specialists kommer du att arbeta med det viktigaste Scancloud har, nämligen våra kunder inom alla branscher i Norden. Du är motiverad, lösningsorienterad, pedagogisk och noggrann. Vi tror att du är driven och trivs i Scanclouds snabbrörliga och föränderliga miljö. Om du också älskar att arbeta för att skapa nöjda kunder och vill använda din problemlösningsförmåga, då är detta rätt tjänst för dig! Du kommer att jobba på vårt Stockholmskontor i Bromma. Med telefon och mail som främsta redskap kommer arbetsuppgifterna för dig, och det team du ingår i, vara att arbeta med följande:

• Vara i kontakt med våra kunders affärspartners
• Svara på frågor och följa upp på inrapporterade problem
• Vara ”spindeln i nätet” mellan vår sälj- och leveransavdelning
• Arbeta med aktiveringsprojekt
• Generera leads till vår säljavdelning
• Öka antalet kopplingar i vårt nätverk
• Hjälpa våra kunder att optimera sina tjänster

Din Profil

• Akademisk utbildning eller relevant erfarenhet
• Flytande i svenska och engelska i tal och skrift
• Bekväm med skriftlig och muntlig kommunikation
• Erfarenhet av att arbeta med kundkontakter

Vi ser också gärna att du:

• Har erfarenhet av att arbeta med projekt
• Har erfarenhet av att arbeta med kundsupport
• Har erfarenhet av EDI (e-faktura/e-order) och fakturahantering.

Arbetet är heltid och arbetsplatsen är i Bromma, Stockholm.

Intervjuer och anställningar kommer att göras omgående och löpande så skicka din ansökan snarast. Ansökan skall dock vara inne senast 29/6-18. Frågor om tjänsten besvaras av VD, Peter Persson på 08-554 221 40. Ansökan skickas till

 

Kontakta oss idag. Du kan vara igång redan i morgon!

e-post 08-23 23 17